misto mervezeynep006 ben çocuk rahatsız şimdi yapmazsam ne olur dedim. Sonra verem savaş dispanserine gitmeniz gerekir dedi. Sizde sağlık ocağında yapma sebepleri yurtdışı mı acaba?
mervezeynep006 misto önce verem savaşa gittik pdd testi yaptırdık sonuç neğatif çıkınca asmye gönderildik. Ama 4 yaşında çok geçti yaşı bir sorun olur mu korkuyorum
afraybars1 gulistan536_ aşıdan 2-3 ay sonra bu oluyor canım yani normal merak etme. Evet biraz fazla şişmiş ama o da kaşımışsa falan bebeğin ondan olmuştur geçer korkulacak bişey değil
kafamdakifazlalik mervezeynep006 bana verem aşısı 7/8yaşlarında vurulmuştu sorun teşkil etmedi o zamanlar gelip ilkokul çocuklarına yaptırıyordu sağlık Bakanlığı
afraybars1 mervezeynep006 21 aylık benim canım artık iyileşti bizimkisi ama bizimde aynı olmuştu 5.ayında ve baya bi gitti öyle sonra yavaş yavaş iyileşti
BarlasinAnnesi-91 gulistan536_ bizimde iltihaplı şekilde şişmişti doktorumuz 2 krem verdi karıştırıp günde 3 kez 3 gün sürün dedi ve çok şükür düzeldi. Kremleri yazabilirim isterseniz.
afraybars1 mervezeynep006 ben geç yaptırmadım canım tam ayında oldu geç yapılması Hakkında bi bilgim yok
eraysen gulistan536_ çok normal birşey kötü kokulu akıntı olmadığı sürece hiçbir şey yapmanıza gerek yok ellemeyin sadece patlatmayin
mervezeynep006 misto bilmiyorum normalde 2. Ay aşısı ya insan geç yaptırınca korkuyor bir de malum çocuk olunca daha çok endişe ediyor. Bir bilgim yok verem aşısı hakkında o yüzden sormak istedim. Çok teşekkür ederim
nursedaozkan5634 gulistan536_ bu kadar olmasa da aşıdan 2-3 ay sonra bizde de oldu hatta bir gün patladı bi kaç ke şişti patşadı kensiğilinden sonra kabuk bagladı ama ben sürekli batikon sürdüm enfeksiyon kapmasın diye
mervezeynep006 kafamdakifazlalik evet öyle ama ilk dozu 2. Ayında yapılmış oluyordu bizim ilk dozumuz bu
misto mervezeynep006 biz bebekken köydeydik kimse gelip 2ay aşın var vuralım dememiştir yani :) vuruldunuz mu bugün ne dediler?