ladymoms_ 3-4 cmden sonra yapıldı doktorum teklif etti yoksa aklımda yoktu hiç. Ağrı acı olmadı bende sadece ıkınma isteği geliyor sancı geldikçe. Doğumumu çok rahatlattı epidural olmasa çok yorulurdum. Travma falan olmadı aksine iyi ki yaptırmışım. Bol bol kahve, su ve kola tavsiye etti anestezi uzmanı sonrasında. 1 hafta kadar baş ağrısı yapıyor ben çok kahve ve su içmeme rağmen yaşıyordum ağrıyı. Ama normal baş ağrısı gibi değil de sanki boynunuz tutulmuş gibi bir ağrı oluyor parol içiyordum geçiyordu.