ladymoms_ benim ilk doğum özel hastanedeydi epidural yok dediler. Normal doğum istedim sezeryan süreci zor dedikleri için. Sancı yaşadığım gün 5 cm açıklık varken beni sezeryana alın diye yalvardığımi hatırlıyorum, doktor gülmüştü biz senin gibisini çok gördük geçecek bitecek az sabır demişti. Ve çok şükür az bi kesi ile normal oldu. 3 cm kabarlik bi dikiş yapılmıştı. 2. Çocuk istemiyorum ileride fikrim değişir yada plansız olursa yine normal doğum isterim doğum sonrası çok hızlı toparlanmistim sadece sancı süreci beni yormuştu 12 saat kadarlık bi süre. Ama epidural istemem muhtemelen, ilk doğum sonrası daha kolay oluyor deniyor. Bi de eşim doktor, epidurali pek sağlıklı bulmuyordu ilk doğumda zaten, sancıyı hissetmeyince ikinma doğru yapılamıyor ve doğum sürecini uzatıp sıkıntıya sokabiliyor diye.