Ay-Bek Mide kaynaklı bir problemi yok değil mi? Çünkü 4 yaşında olup hala öğürmesi midesinin bulanmasının altında belki başka bir durum olabilir. Gerçi illaki bir çok doktora götürmüşsünüzdür ama aklımdan geçen ilk reflü oldu. Yeğenim de öyle ilkokula gidene kadar hatta yemezdi dediğiniz gibi sadece belirli şeyler yerdi diğerlerinde öğürür midesi bulanırdı. Gerçekten yemeyen çocuk zor. Yani ben daha yeni yaşıyorum ama sizi anlayabiliyorum. Ki sizin durumunuz daha zor. Allah yardımcınız olsun inşallah bol bol herşeyden yiyeceği günler gelir en kısa zamanda🌼 sağlık olarak iyiyse dert etmeyin düzelir inşallah