nsn24 Ne garip bir Ebe, sutunuz kalitesizse bu güne nasıl gelmiş acaba ,
ayrıca anne sütü nimettir hiçbirsey onun yerini tutmaz kalitesizi de olmaz😏Bir anneyede sutun kalitesiz denmez.Ayrica bende geçenlerde götürdüm 9 ay kontrolüne, 3.100gram doğmuştu bebeğim şimdi 8kilo 400 gram çünkü iştahsiz az yiyor ,ebede dedi ki kan değeri güzel kilosu da düşük değil orta dedi,
Doktorda kontrol etti hiç olumsuz bisey demediler.,Hiç dert etmeyin emzirin 1 yaşına kadar öncelik anne sütü yada formül mama,Ve yaz geldi hiç durmuyorlar haliyle daha az kilo alıyorlar,Hem benimkinde ne diş var ne emekleme geçinip gidiyoruz ,yazdimki şükret bebene😂