UrbanMom Oğlum 18 aylıkken işe başladım, sağolsun kayınvalidem bakıyor. Şuan 25 aylık, ilk zamanlar benim için çok zor oldu oğlum hiç sorun yaratmadı. Zaten 8-4 çalışıyorum ve izinlerim sorun olmuyor. Herşey oğlumun geleceği için, bakan biri olduğu sürece çalışmaya devam etmeyi düşünüyorum