UrbanMom 2 sene ücretsiz izin kullandım. Yaklaşık 26 aylıkken işe geri döndüm. Zor bence , yani ben oğlumla olmayı tercih ederdim kamuda çalışmıyor olsaydım ve de maddi durumun imkan verseydi tabi . Her gün işteyken şuan keşke yanında olsam diyorum, özlüyorum yani çok . bir de eve gittiğimde bana diyor anne ben seni çağırdım .