Merhabalar,
Benim bebeğim henüz 2 günlük 🥹 emzirmenin sabır süreci olduğuna inancım tam ancak sizlerden de öneri almak istiyorum. Bebeğimde emme refleksi var, ellerini emiyor göğüs ucumu emiyor ancak göğsümü tamamen ağzına alıp emme yapamıyor. Diliyle dışarı atıyor ve ağzını kitliyor sonrasında açmıyor. Minicik zaten ağzı beceremiyoruz🥹 nasıl bir şekil verebilirim 🙏🏼