papatya6767 bende yapıyorum reflü yada emzirme yastığına siz nasıl yapıyorsunuz
meteli Ben normal yatağının üzerinde yapıyorum onu.
szye yeterli olmadığında mama da veriyorum ben. sütüm yetmiyor bazen