princees yaramaz_bocegim biz aldık içinde kiracı vardı bir sorun çıkmadı şükür tavi kişiden kişiye değişir denk gelinen kişiler önemli sözleşmede evi satın aldığımız adam yazmıştı işte 40 gün içinde ev boşaltılacak diye öyle de oldu
Ballilokmam11 yaramaz_bocegim almayın kiraya uygunsa oturuyorsa vbirde yada ev iyiyse hayatta cikmiyor sonunda