yaramaz_bocegim
Şimdi eski ev sahibiyle kaç senelik ilişkisi var eğer düzenli ödeme yapıyorsa 10 sene çıkartamaz eski ev sahibi isteğini yapsın.
Siz evi alıcaksınız otomatik olarak size devredilicek sözleşme kiracıyla konuşıcaksın. Çıkacağı tarih için aranızda tahattütname imzalıcaksınız noterde onaylatıcaksın. Yine çıkmadı söz verdi siz ona ihbarname çekiceksiniz. Ve toplamda 6 ay içinde evi boşaltmazsa polis eşliğinde evden çıkarıcaksınız. Bu süreçte de size belirlediğiniz kira bedelini ödemek zorunda. Eğer ödemezse onun içinde ayrı dava açıcaksınız her ödemediği aya faiz binicek. İcra takibi başlatıcaksınız.
Bunca şeyle uğraşmaktansa hiççç bulaşmayın diye boşuna dememişler
Yani tahattütname imzalatırsanız ki hadi bıgün evi aldın 2 ay süre istese diyelim. Sonra çıkmadı diyelim uğraş dur. İhtar gönder polisle kapıya git bilmem ne ooo 8 aya anca eve girersin hiç gereksiz.