Sevgili anneler dünde buna benzer bir post açmıştım. Gerçi birkaç gündür alerji muhabbetinden bi hayli sıkıldım sonucada varamadık. Dün ve bu gün bu şekilde kızarıyoruz gerçi dün kızarıklarımız bu kadar değildi. Ben dün sabah kahvaltıda ne yediysem akşamda bilerek aynı şeyi yemiştim anlayayım diye. Ve gün boyuda bir daha kızarmadı dün. Sadece öğlen 14.00 te kızardı 15.00da söndü. Bu gün diyette olduğum için patates kızartması(fritözde) ketçap, salatalık, zeytin, biber, çay içtim birde ekmek yedim. Ve yine saat 14.00de böyle oldu. Ama ben kahvaltıyı geç yaptım 13.30da yaptım 13.50de kızımı emzirdim. (Alerji bu kadar hızlı geçer mi süte?) 14.00da kızarıklar hızla başladı 2 dk içinde yayıldı. Ve tam 15.00 da geçti. Dünde aynı saatte başlayıp aynı saatte bitti. Dün akşam doktorumuz yüksek ihtimalle alerjik dedi. Süt ve süt ürünleri, dana eti ve yumurtayı kestik. Bu gün bunları yemediğim halde yine oldu.. hemde daha fazla.. alerjik olsa dün akşamda kızarmaz mıydı. Aynı saatte kızarması bana sıcaktan mı acaba dedirtiyor yada yanılıyor muyum? Doktora bu gün tekrar gittik aynı şeyleri anlattım o zaman başka bir besine alerjisi olabilir dedi. Yediklerimi saydım deneyerek daha rahat bulursun deri testleri bile doğru sonuç vermez önermiyorum dedi. Şampuan yada yağ değiştin mi diye sordu değişmediğimi söyledim. Sivri sinek sokmasına karşı nurse harveysin buzz off unu almıştım bir kez 2 gün önce akşam üzeri sahile giderken onu kullandım farklı olarak ama eve gelince yıkadım hemen duşa soktum. Beslenme düzenimde her zaman nasılsa öyleydi exstra bir değişiklik yok süt ürünlerini kendim düşünerek bir hafta önce bırakmıştım zaten. Bunlar sıcaktan olabilir mi ?? Eviniz 35lere çıkıyor nemde yüksek

