usenmedimyaptimbirvelet Ecemsultan yani aslında ben full taş abiyeyi 9a aldım sade elbiseye 12 çok fazla geldi bana
usenmedimyaptimbirvelet minikoglummmmm aşkım girdim işte trendyola 3750 sen at ss öyle daha kolay olur yani😂
QueenAnne minikoglummmmm usenmedimyaptimbirvelet sende atarmısın merak ettimde abimin düğünü için bende bakıyorum
minikoglummmmm usenmedimyaptimbirvelet zort ol diye atmadım sadece hanım efendjnin yazdığı fiyat makul bir fiyat bu devirde
QueenAnne Mrvinl tesettürlüyüm bayıldımmmmm nerden aldınız acaba tesettür abiyeleride varmıdır abimin düğünü olacakta
Mrvinl QueenAnne yok hep kıçı başı açık elbiseler😂😂😂😂 Allah bizi affetsin ama çok teşekkür ederim beğendiğiniz için
Mrvinl Mucize1309 sen burayı sabote etmeye ant içtin heralde zevk meselesi bir ayrıca diğer elbise de çok güzel iki almayacaksan yazıp durma üç