Pastaneusuluislakkek Atssssss000 bime götürün. Doğrudan alırlar. Ayrıca genel merkeze de bildirirseniz iyi olur
laura_ Atssssss000 ilk başta şunu belirtmek isterim o kaşar peyniri değil tost peyniri tost peyniri çok sağlıksız bişey lütfen kullanmayın
Anonim__ Atssssss000 bime önceden çok güveniyordum ama artık orasında bozdu kendini. Tel peynir küflü çıkmıştı ben aldığımda götürünce iade alıyorlar
mnkanne1 Atssssss000 ben o zamandan beridir hep Migros’tan alışveriş yapıyorum sebzeleri meyveleri taze oluyor aldığım şeyler de güzel oluyor