Yelda35 benim oğlum 2019 doğumlu bizde okul karışıklığı oldu ama aynı yaşta kuzenine devlet okulu çıktı e devlette gözüküyordu ama okul 1.sınıf iki öncesi grubu almıyorum dedi MEB aradığımızda okul çıkıyorsa mecbur almak zorunda demişti bekleyin başta bizdede e devlette gözükmedi sonra açılıyor temmuz da galiba orasını hatırlamıyorum.Yada size yakın okul varsa anaokulu grubu konuşunca kabul ediyorlar