Laden sanmıyorum ama buraya yazayım belki gören olur (gün tarzı konular daha cazip geliyo insanlara) bizim adres değişikliği olmadığını halde çok alakasız bir yere okul çıktı oğlumun yakınımızdaki okul başta sorun çıkardı MEB, nüfus müdürlüğü her yer aradım ozaman deprem bölgesinde yer değişikliği oldu karışmış olabilir dendi bu sene yine aynı sorun yaşamadan nereyle iletişim gecebilirim acaba yine alakasız bir okul çıkmadan, çocuk okula gitmeden soguttular yanımdaydı hep okul beni istemiyo mu demeye başladı