BirAnneBirBebekkkKk biz 2018 de evlendik düğünü eşyayı abartmadık, düğün takılarını ellemedik 2020 de oğlum doğdu 3 aylıktı 0,64 faizle kredi çıkınca direk eve girdik. 2022 den sonra ne kredi nede enflasyon aynı duruyor artık çok zor. İyiki o dönem halledebilmişiz diyorum. Tek eşim çalışıyordu aylık az miktar kalıyordu elimize ama şükür geçti. Bu dönem için bişey diyemem ama 22 e kadar almak şimdiye göre daha kolaydı. Azıcık cesaret şans ve kısmet 🤷🏼♀️