BirAnneBirBebekkkKk 2019da nişanlıyken biraz birikimimizi peşinat yapıp 6 senelik kredi çekip ev aldık. Düğünden 1 sene sonra düğünden gelen altınları bozup peşin para araba aldık. Bikaç ay sonra oturduğumuz mahallede yeni biten bir inşaatta uyguna daire gördük arabayı satıp paranın bi kısmıyla o daireye peşinat yapıp yine konut kredisiyle (10 senelik kredi) daireyi aldık(içine kiracı koyduk) kalan parayıda altın yaptık. Sonra ben hamile kalınca altınların bi kısmıyla araba peşinatı yapıp 4 yıllık taşıt kredisiyle araba aldık. Son bi cesaret edip arabadan bikaç ay sonra oğlana takılan altınlar son elimizde kalan paralarla 10 senelik bir konut kredisi daha çekip 3. Evimizi aldık. Şuan 3 konutumuz ve 1 aracımız dolayısıyla 3 konut 1 araç kredimiz var 2 tane kiracımız var ve ben bebekten dolayı çalışamıyorum. Bizim avantajımız zamanında çektiğimiz kredilerin şimdi gelen kira getirisi ve maaşın yanında ufak kalmış olması. Şuan kredi çekmek çok zor faizler çok yüksek ve ev fiyatları korkunç. Bizim 2019da 350 bin e aldığımız dairenin şuan piyasası 5 milyonu buldu. Büyük cesaretler ettik ama iyiki etmişiz o zaman yapmasak şimdi hiç yapamazmışız.