gokceege Bence yardımcı olan birileri varsa yaş aralığı 1,5 olur iki bebek beraber büyütülür. Ama yardımcı yoksa tek başına iki bebeğe bakmak zor o yüzden ilk bebeğin bebeklikten çıkması lazım. Bu da 4 yaştan sonra olur. Ama şu özelliklerin olması lazım tuvaletini kendi yapmali, en azından yapmaya gitmeli sonradan temizliği için anne gider ama kendi gelince oturup yapmasi çok çok önlemli. Yemeğini sorunsuz kendi yemeli, uykusu da öyle desteksiz olmalı.