Benim kızımla oğlumun arası tam 2 yaş.Şu an biri 3 diğeri yaşında.İlk 6 ay çok zordu.Aşırı kıskançlık kabullenmeme.İkisi de ayrı ayrı ilgiye çok muhtaç.Kızımın odasını ayırmıştık öncesinde.Ayrı yatmak istemedi kardeşi doğunca kabul etmedi.Bezi bırakmak istemedi kardeşimin bezliyorsun beni de bezleyeceksin diyordu.Markete gitmek bile lükstü.Ama şu an dönüp baktığımda iyiki diyorum.Güzel yanı 2.nin nasıl büyüdüğünü anlamıyorsunuz ilkinin kıskançlıklarıyla uğraşırken😅Geçmişe dönüp baktığımda iyiki olmuş diyorum.Şimdi biri uyandığında diğeri onu uyansın diye dört gözle bekliyorlar birbirlerini oynamak için 😍Birbirlerine arkadaş oldular.1 sene sonra kahvenizi içerken onları oyun oynar vaziyette izleyebilirsiniz 😊