3247 prensannesi07_ doktor onu yazdı onu aldım valla çiş yapmıyor azar azar yapıyor günde bı defa dolu dolu bez alıyorum ama ishal yanı kilo kaybı oluyor
prensannesi07_ 3247 evet haklısınız geçen haftalardadw benım oglum ishal olmustu hemen götürdüm doktora bu ara salgın oldugunu söyledi doktorumuz o yüzden hemen probtrk basladık ¾ günde toparladı çok sükür Allah bununla bıraksın, geçmiiş olsun bebişinize😢
birannebirbebek__ 3247 Evet çiş yapıyor ama şu sıcaklar başladığın dan beri terle attığından fazla çiş yapmıyor
3247 birannebirbebek__ bana alerjik vs demedıler kan tahlili yaptılar hersey temız dediler anne sütü aldığı için normal dediler bilmiyorum bklm
3247 birannebirbebek__ benim kızım da mı öyle acaba ya aşırı terliyor çişi de çok azaldı hastaneye götürdüm bişeyi çok dedıler ishalı için probiyotik le bardakları düzenlemesı ıcın damla verdiler
yamaniko24 Probiyotik ishal mi yapıyor kabızlık için mi kullanılıyor benim oğlumda kabız kullanmam gerekirmi
melegininannesi38 yamaniko24 normalde de kullaniliyo hem ishallik hem kabızlık için çünkü bağırsak florasani düzenliyor