3247 Kızlar kullanan var mı probiyotik mavı kutulu olan mı yoksa turuncu olan mı daha iyi daha etkili
3247 prensannesi07_ doktor onu yazdı onu aldım valla çiş yapmıyor azar azar yapıyor günde bı defa dolu dolu bez alıyorum ama ishal yanı kilo kaybı oluyor
birannebirbebek__ fisnereceli Benim bebeğim doğduğundan beri hep sıvı ishal gibi yapıyor nedeni probiyotik mi
MnkKrtl fisnereceli teşekkür ederim 🙏🏻 3-4 gündür ishaliz günde bir kere yapıyor ama beznden taştığı oluyor cıvık sulu çok
fisnereceli birannebirbebek__ bizimkide hep ishal :( doktor alerji bölümüne yönlendirdi ama yer bulamıyoruz :( kan yok ama çok mukuslu jöle gibi ve sesli yapıyor. Şaştım kaldım
birannebirbebek__ fisnereceli Ya deme öyle ben hep normal zannediyordum bizim ki de birden pat diye sesli yapıyor alerjik de mi olabiliyormuş ben de şaştım şuan
3247 birannebirbebek__ bana alerjik vs demedıler kan tahlili yaptılar hersey temız dediler anne sütü aldığı için normal dediler bilmiyorum bklm