mraakyuz21 Sonsuz18 bende 22 yaşındayım Allah bağışlasın çocuklarınızı size ama gerek yok bu nasıl bir mantık yazmaya bu uygulamada anneler hemfikir olmaya geliyor
usenmedimyaptimbirvelet mraakyuz21 aşkım hava durumuna baktım şu an,diyarbakır bayramda kırk derece 😥😥😥😥 bence çocuğuna bolllca bir güneş kremi bir şapka kısa kollu ve şort giydirebilirsin
mraakyuz21 myarenb olabilir sizin seneye her zaman kıyafet alıcak paranız olabilir mesela benim yok her sene her ay kızıma kıyafet alıyım
myarenb mraakyuz21 canım şimdi sen maddiyattan falan bahsetmeden bana dedin ki 2 ay sonra kış olucak Yani ben bundan ne anlıyım ki? Mevsimler 2 ayda ne kadar değişir biliyosundur zaten ki 2 ay sonra da ağustos sonu olucak yine kış olmuyo anlatabildim umarım
Deletedmom_215 Bayramda uzun kollu giyinmesindense büyük beden yazlık kıyafet alın seneyede giyer bu daha mantıklı 😄
aysegul_my mraakyuz21 hic belli olmaz kuzum ya bakarsin ekimde giyilir uzun kollular o zamana alırsın ihtiyaçlarını yaz daha yeni başlıyo kısa kollu alirsan bütun yaz giydirirsin