mraakyuz21 Bayram için kızıma nasıl bir şey almalıyım bilemiyorum uzun kollu mu kısa kollu mu kararsız kaldım🥲
usenmedimyaptimbirvelet mraakyuz21 çok sıcak yani uzun kollu almayın 🫠 alırsanızda pamuklu gömlek falan olabilir
mraakyuz21 aysegul_my bayramdan 2 ay soguk olur diye uzun kol düşünmüştüm ama cevapları görünce kararımı değiştirdim ❤️ çok teşekkür ederim
2kiz mraakyuz21 nerde yaşadığınızda bağlı soğuk mu oralar şuan ona göre alın ben elbise aldım küçüğe büyüğe de şort etek ve t short aldım sizin bebisiniz ne kadarlık o da önemli tabi
mraakyuz21 2kiz kızım 31 Ağustos’ta 3 yaşına girecek şuan hava serin ama bayram günü büyük ihtimalle sıcak olucak Diyarbakır’da oturuyorum
aysegul_my mraakyuz21 hic belli olmaz kuzum ya bakarsin ekimde giyilir uzun kollular o zamana alırsın ihtiyaçlarını yaz daha yeni başlıyo kısa kollu alirsan bütun yaz giydirirsin
mraakyuz21 Sonsuz18 işinize gelmeyen postları geçin lütfen kalp kırmaya gerek yok ilk çocuğum olduğu için her şeyi bilemem hanımefendi belki benden büyüksün de abla
Sonsuz18 mraakyuz21 bana saçma geldi 23 yaşındayım bende hiçbir şey bilmeden öğrenerek iki çocuk büyüttüm ama çok şükür temmuz ayında uzunkol giyilmez o kadarını, bilirdim
limonkolonyasi mraakyuz21 havalar artık sıcak canım bayram haftası da sanmam serin olacağını kısa kollu al bence elbise, sortlu takımlar,tulum ,slopet v.s olabilir tarzına zevkine göre artık
mraakyuz21 Sonsuz18 bende 22 yaşındayım Allah bağışlasın çocuklarınızı size ama gerek yok bu nasıl bir mantık yazmaya bu uygulamada anneler hemfikir olmaya geliyor
mraakyuz21 myarenb olabilir sizin seneye her zaman kıyafet alıcak paranız olabilir mesela benim yok her sene her ay kızıma kıyafet alıyım