Ben de 40ım çıktıktan sonra kullanmaya başladım hemen doktorumun tavsiyesi ile. 3-4 kutu bitirdim ama kanamam asla kesilmedi ilk 10 gün yoğun kanamadan sonra sızıntı şeklinde sürekli devam etti. Doktorum normal dese de hayat konforum çok etkilendiği için bıraktım. Gebelik korkusuyla bir süre sonra tekrar başladım ama yine kesilmedi hiç kanamam. Bırakmak zorunda kaldım malesef. Kişiden kişiye değişiyor sanırım günü uzatma ya da adeti tamamen kesme konusu