Guzel anneler bu ay 2 hafta gecikmem oldu cuma günü doktora gittim pazar günü regl oldum doktor zylnda verdi kullanmaya başla hemen dedi ama biraz arastirdigimda regl gününde artış oluyormuş mesela ben 4. Gün yıkanıyorum genelde kimisinde 15 güne veya daha çok artiyormus kimisi regl olmuyormuş anlamadım ben kimisi çok kilo alıyor kimisi zayıflıyor kullananlar varsa fikir verebilir mi birde reçeteli fiyatını biliyor musunuz bu arada emziriyorum 9 aylık bebeğim ve polistik overım yani stres yaptığımda olmadığımda hep PO olduğu için diyordu doktorlarımız ama doktora dediğimde PO olduğumu hicbirsey demedi direk bunu yazdı