Esraakbal gecen Instagram’da bir adam diyorduki "tüm gece evdeki tüm pencereleri açın akşamın serinligi eve girsin, sabah gün doğmadan öncede her yeri kapatın hatta kalın perdelerle kapatın içeriye gün ışığı fazla girmesin o zaman bır nebze evinizi serin tutabilirsiniz diyordu mantıklı geldi bana da.
Bizim klima olduğundan açıyoruz tüm odalar normal bir serinlige ulaşıyor. Sizde bu şekilde bir deneyin belki işe yarar.