Esraakbal Arkadaşlar havalar çok sıcak evim camlar açık olmasına rağmen vantilatör çalışmasına rağmen 28-29 derece ne yapıcam şaşırdım çözüm olan varmı hergün duş aldırıyorum ama ev sıcak
Rabia_91 Esraakbal klima çalışıyor. Gece uykusuna geçtiğinde de odasında vantilatör tüm gece çalışıyor. İzmir’de yaşıyoruz, yanıyor buralar
Deletedmom_115 Esraakbal ben gündüz perdeli çekiyorum, en çok güneş gören camı da kapatıyorum akşama doğru hepsini açıyorum çok iyi oluyor, çok sıcak olunca klimayı 30 derecede 2 tık soğutacak şekilde açıyorum misa
Esraakbal lceLady bende kepenkleri indiriyorum ama evin içi yanıyor bütün gün camlar açık vantilatör de çalışmıyorum
Esraakbal Rabia_91 bende vantilatör çalıştıryorum yönünü cam aduvara veriyorum ama üstüne ince müslin örtüyorum sinek vs üşür diye onu da tutmuyor gece de vantilatör açık bırakamıyorum çarpar korkusuyla
Deletedmom_216 Esraakbal evim kira, kiraci olduğum icin klima taktirmak istemiyorum burdan tasinmayi düşünüyoruz çünkü tasinabilir tekerlekli klimalar var onlardan istiyorum aslinda ama ne kadar faydasi olur bilemedim. Vantilator gibiyse zaten evimde var. Evin ici hel ayni ayarda oluo sabit sekidle serin kalsin istiyorum ama bu dedigim klima nkrmal klima gini o işlevi verir mi bilmiuorum
Meltemmss Deletedmom_216 alma bence çünkü onlarda buzda koysan ancak bi tık ferahlatıyor ama öyle bariz bi fark yok bence vantilatörle.
ArdeninAnnesi3322 Ben çözümü klimada buldum, sabit derecede ayarlıyorum ona göre giydiriyorum gece yoksa asla uyuyamıyor, izmirdeyiz çok aşırı sıcak
Meltemmss ArdeninAnnesi3322 bizde klima taktırdık ama yavaş seçeneğinde de çalışsa hasta edecek gibi hissediyorum yukarı kaldırıyorum yönünü ama eşim gece kapattırıyor üşür diye. E kapatır kapatmaz 1 saatte eski haline dönüyor zaten. Nasıl kullanmalıyız bilemiyorum açıkçası
Deletedmom_216 Meltemmss ay cidden mi ua🤦🏻♀️ kiz bu sicaklarla bas etmek zor. Yazin basi boyleyse ortasi nasil olur kim bilir 🤷🏻♀️😂 ev bakarken klima da keiterle eklensin madem 😂 oglanla yapisik ikiz gibiyiz zaten ikimizde kavurukuz sicaktan
Deletedmom_216 Rabia_91 o derece mi ya🤷🏻♀️ kaldik nkrmal klimaya yani😂 neyse en azidnan esim bu aralar cigu seye ikna olmus durumda umarim ikna edebilirim😂
Meltemmss Rabia_91 hemşireyim biliyorum🥰 hatta eşimde bebek yoğun bakım hemşiresi. Ama işte soğuktan hasta olmuyor olayı pek doğru değil. Soğukta gaz atakları oluyor mesela. Sabaha kadar sancıdan uyuyamıyor. Kas eklem ağrıları da olabiliyor. Tabi bizimki kıyamadığımızdan işin esprisi yoksa 30 derecede uyutmam zaten☺️