KumsaaL [silindi] bizimde aynı şekildeydi bi tanıdığım kehribar kolyeyi önerdi inanmamakla birlikte aldım ama gerçekten salyası kesildi diş sorunu yaşamadık şuanda 6. Ayına girdi 5 ay 20 günlükkende dişi çıktı bi deneyin derim
Eltu Kesinlikle kehribar kolye alin cok işe yariyor. Kızımında salyasi cok akardi kehribari bi taktik aninda kesti resmen inanamadim. Su an 7bucuk aylik 1hafta da 2diş cikardi hic ağrı sızı ateş hiçbiri olmadi çok şükür
Nazoliii [silindi] benim kızda 3 aylikken basladi hala akiyor 7 aylik ve çıkmadı dış henüz:) önceden daha çok kusardi ama simdi cok cok nadir :)
Melahat Minikcivcivim ay gercektenmi benim oğlumda 3 aylıkken başladı on aylık şuan akıp duruyor artık yetiştiremiyorum önlük çok zor bi durum
Minikcivcivim Melahat evet biraz zor oluyor sürekli takip etmek gerekiyor göğsü ıslanmasın üşütmesin diye hele ki kış aylarında. Ben su geçirmez önlükler kullanıyorum daha rahat oluyor. İnsan alışıyor bir süre sonra artık çocuğu önlüksüz gördüm mü bana tuhaf geliyor hiç önlüksüz bir anı olmadığı için😂😂