T-24 cin diye bir şey yok güzel kardeşim, muhtemelen şizofreni hastasısınız. Psikoterapi alıp ilaca başladınız mı? Engelli çocuğunuz varmiş. Hayat çok zor geldi belli ki siz de savunma mekanizması olarak bunu buldunuz. Bana karşı çıkmayın, ve lütfen hem kendiniz hem de çocuğunuz için bir uzmana görünün. Emin olun 3-4 seansta bile değişimi hissedeceksiniz.