duydum ben ilk 3 ay sadece emzirdim sonra sütüm az geldiği için mama vermeye başladım 1 yaşına kadar mama meme karışık gittik. sonra 1 yaşında artık gece meme için çok uyanıyordu bir gece uyandı vermedim meme gitti artık yok büyüdün sen falan dedim zar zor yanına yattım pışpışladım uyudu 3 gün böyle ağladı kalktı meme dedi ama vermedim 3 gün sonra kendi de istemedi zaten alıştı