betogiaslan kızım kolik bir bebekti 4 aydan sonra çok keyifli oldu bütün derdimiz oymuş. Şuan 3 yaşında illaki her yaşının ayrı bir zorluğu var ama o zaman o kadar zorlanmışım ki şimdikiler normal geliyor. Yürüme zamanı çok düşerler, iki yaş sendromunda çok ağlak olurlar, tuvalet eğitimi gelir ona bir şey olmaz ama sen bi tık yıpranırsın kafaya taktığın için, 3 yaşında inatlaşmalar başlar… Bütün derdi bitti diyemeyiz yani sadece gidişata alışırsın🌼