En kolay dönemi bilmem de bana en zor dönem 5 aydan sonrası geliyor. Kendi başlarına oturamıyorlar, kalkamıyorlar, yürüyemiyorlar ama sürekli bir haraket. Hele ki aşırı haraketli bir çocuğunuz varsa 2 dakika bir yerde durmuyor. Oğlum 6 aylık yerde toplasan 5 dakika oyalanıyor ana kucağında 5 yürüteçte beş desen 15 dakika hadi uzatayım taş çatlasın 20 dakika anca duruyor ama her 5 dakikada bir yer değiştireceksin. Yemek yapmak zaten hayal oldu günlerdir. 6. Ayına girdi gireli yemek yapmayı unuttum.