Merhaba güzel anneler , 42 günlük bebeğim var ve göğüs ucum olmadığı için silikon göğüs ucuyla emziriyorum ama son günlerde bebeğim bir süre emiyor sonra çığlık çığlığa ağlayıp memeyi itiyor 🥺 meme reddi mi yaşıyoruz acaba çok korkuyorum emmezse diye bu sorunu nasıl aşabiliriz 🤷♀️Çok tecrübesizim ilk bebeğim