Mnli aynı şekilde bizim de paw patrol, pijamaskeliler, bi dönem cadılar bayramı diye korsana taktı öyle giyindi ama sanırım kıyafetler kaşındırıyor çok sevmedi onu uzun sürmedi, bi ara bobo diye bir çizgifilm izletiyorduk çok masum bişeydi Almanca öğrensin diye babasına Almanca ben boboyum diyordu şu an cümleyi bile unuttu, nispeten hepsi çok masumdu kısa da sürdü ama sürekli katlanarak devam etmesi endişe uyandırdı açıkçası yüksek ihtimalle biz de marvelle devam edeceğiz gibi