Oğlum 3 yaşında ve kendini örümcek adam sanıyor, herkese kendini örümcek adam ve ya spiderman diye tanıtıyor, sürekli ağ atma hareketi yapıyor, sorun şu ki örümcek adamı hiç izlemedi, ondan önce de kendini kertenkele çocuk zannediyordu ve aynı şekilde herkese kendini kertenkeleyim diye tanıtıyor bana baykuş kız babasına da kedi çocuk diyordu, eşim normal diyor ama beni artık rahatsız etmeye başladı bu durum, Spiderman durumu da kuzeninin ayakkabısında gördüğü resimle başladı illa o ayakkabıyı aldırdı sonra halasına zorla suluk aldırdı, ne yapacağımı şaşırdım bu bitse eminim başka birşey başlıyor mesela mağazada bi dönem pikaçu resmi gördü hiç izlememesine rağmen günlerce kendine ve bana pikaçu dedi, acaba psikolojik destek almalı mıyız yoksa geçici bir durum mu bu ya da başına gelen var mı