yaparr yaa bizde aynı öyleyiz bide 4. Ay atağı yatırıyorum sallıyorum gözü kapalı ağlıyor uyumak istemiyor artik çok yoruldum dün eşimin arkadaslariyla pikniğe gittik onlarında 5 aylık bebeği var o kadar sakin ki çocuğu bebek arabasına koydular kendi kendine uyudu yemek yerken oyun halisina koydular 2 saat boyunca hiç sesi çıkmadan oyalandi orda ya çok imrendim neden bize denk gelmiyor böyle bebisler 🥹