yaparr kızımı neredeyse 2,5 yaşına kadar sallamıştık. Birde kolik di mecburen sallıyorduk uyuması rahat etmesi için alıştı ve öyle kaldı. Oğlumda annem de eşimde pes etmiş şekilde bu sefer sallamayalım dediler. Beşiğini dahi hiç sallamadık ama kucakta pış pış yaptık. Şuan 7 aylık kucakta pış pışla uyuyor. Bazen uzanıyorum göğsüme yatırıyorum pış pış yapıyorum. Yattığı yerde emziriyorum çok uykusu varsa emdikten sonra arkasını dönüyor pış pış yapıyorum. Birde arada beyaz gürültü açıyorum kolay dalsın diye dalınca kapatıyorum