Valla uyku cay kahve filan degil de en cok sigara icmeyi ozledim ne yalan soyleyeyim 😞 hamile oldugumu ogrendigim an biraktim simdi emziriyorum bebegim 6 aylik, bundan sonra da icemem cunku beni gordukce sigara cok normalmis gibi algisinin olusmasini istemiyorum.Ona karsi sorumluluklarim var 😞 Velhasil biraz tutturmeyi ozledim.