Bizde bu sene aldık.bir haftadır kullanıyoruz Arçelik invanter A++ serisi. Elektigimizi de pek etkilemedi. Ben soğutmayı açıp odayı sogutuyorum sonra ekonomiye alıp dereceyi 21 yapıyorum çok güzel oluyo hiç carpmiyo.odamiz çok büyük olmadığı için çok beş dakika sürmüyor sogutmasi. 18 binlik olan
31 e almistik