gncglozclk bazı şeyleri kolay yemiyor ya da hiç kabul etmiyor ama genel olarak yemesi güzel çok şükür🧿 bilmiyorum ekran var mı sizde ama eğer yemezse ekran kesinlikle göstermeyin yemiyor diye. Bırakın yemesin sabırla bir daha bir daha denersiniz. Bir de ona yemek hazırladığınızda kendinize de hazırlayın birlikte yiyin. Onun yemeğini de ailece yaptığınız kahvaltı ve akşam yemeği saatinize göre ayarlayın sizinle birlikte yerse iştahlı olur. Bir de ben en başından beri kaşığı eline verdim, şimdi bana vermiyor kendisi yemek istiyor🤭