gncglozclk merhaba, ben yoğurtla başladım. Ilk gün bir çay kaşığı, ikinci gün iki çay kaşığı, üçüncü gün üç çay kaşığı. Sonraki uç gün yine aynı kaşık miktarında sebze başladım. Balkabagi verdim ben ama patates veya havuç da olabilir. Üç gün kuralına ilk iki hafta uydum sonra saldım, çünkü kızım alerjik bir bebek değil. 6.ayın sonlarına doğru çorba falan yaptım. Havuçlu ve pancarlı bebek tarhanası almıştım yapımı çok basit, onlardan yaptım akşam öğünlerinde verdim. Her gün yoğurt vermeye devam ediyorum mutlaka, şu an 7 ay 10 günlük. Sebze çorbası falan yapıyorum. Her gün veya birkaç günde bir yeni bir şeyi tadımlık veriyorum ama sabah akşam öğününe de geçtim bu arada. Mesela bu sabah omlet yaptim zeytinyağda, yumuşatması için içine azcık yoğurt koyup oyle çarpıyorum yumurtayı normalde ama bugun lor peyniri koydum. Piştikten sonra üstüne üzüm pekmezi gezdirdim az biraz. Dondurma yapmıştım (yoğurt ve muzla😊) öğlen onu yedi. Akşam da kuzu kıymalı taze fasulye yedi👌🏻 yoğurdu ve salçasını kendim yapıyorum. Ek gıdayla ilgili almak istediğiniz ürünler için de (tarhana, irmik vs.) instagramda ‘ascianne’ sayfasını öneririm. Ben de geçenlerde ek gıdayla ilgili post açmıştım, kafam çok karışıktı tarif konusunda. Sonra araştıra araştıra bilgilendim