TiryakiAnne Benimde iki ayağımda da var doktora gidemiyorum çocuğu bırakıp yarın sağlık ocağına gideceğim bakalım
Pakjin TiryakiAnne ben annemlere geldim annem bakacak çocuğa doktora gidecem yazarım buraya da ne dediğini
Pakjin ElifKaratas çok derin dediğin hamilelikten dolayı tırnak etin altında canım bizim çıkarabilmemiz mümkün değilmiş pedikür de fayda etmedi bana ki kaç saat uğraştılar
ElifKaratas Pakjin Anladm canm en mantıklısı doktora gitmek Sanrm . Genel cerrahiye mi çıkmak gerekiyor acaba
PrensSelim Pakjin doktora gideceksiniz mecbur yapacak bişe yok 😊 ben hemşireyim de evde kendim müdahale ediyorum,emziriyorum diye de ilaç kullanmak istemiyorum hayat kalitemi çok da etkilemiyor şimdilik yoksa doktora giderdim
Uygarbebek Pakjin benim de oldu çareyi tırnak ile etin arasına pamuk sokarak buldum ... törpüyle tırnağımı hafif kaldırıp arasına pamuk koyuyorum ertesi güne geçiyo ...
Uygarbebek Pakjin benimki zonkluyodu öyle yapınca geçti üstüne basamıyodum gece uyuyamıyodum zonklamasından .. zor yanı o acıya katlanmak ama yapınca rahatlatıyo
AslanDeniz Pakjin evet 1 ay elım ve ayağımdan öldğm resmen ortopedıye gıttım ve hem elım hem ayağımdan amelıyat oldum