ElifKaratas sıvı dediğiniz iltihaptır büyük ihtimal,ben tırnak makasını ısıtıp alkolleyip bistüri ile iltihabı boşaltıyorum,batan kısmını tırnak makasını olabildiğince altına girdirip çıkartıyorum kesiyorum,en azından bir süre beni idare ediyor,tırnak makası ile altına girmeye çalışın,evde başka türlü zor yani