Hunilianne İki hafta kadar kullandık. Burnundan ve ağzından kusuyordu. İlaç gaviscon tozdu. Süte karıştırıp veriyorduk. Ama bizim emmemiz çok düzensizdi. Saat başı ağlayıp meme istiyordu onu da düzene soktuk. Doktor sık emmekten kusuyor sindirim sistemi dinlenmesi lazım o yüzden 3 saatte bir emzir dedi. İlaç ve düzenli aralıkta emme birlikte işe yaradı. Artık kusmuyor. İşte bir tek köpürüyor ağzı o da normalmiş anladığım kadarıyla her bebekte görülüyor sanırım.