Tugba0133 haticed_ doğru mu bilmiyorum ama Kayınvalidem sancısı olan bebeğin ağzında köpük olur demişti benim bebeğimde de var ama ben tükürük bezlerinin geliştiğini okudum
ozgmlym haticed_ 53 günlük bebegim bizde de var hatta eşim ilk gördüğünde annesiyle bana banyo yaptırırken köpük yutmuş çocuk dikkat etsenize dedi 😂😂banyo yaptırmış giydiriyorduk o sırada
UmayNaz2019 haticed_ geçicek canım benim kızımda 4.5 aylık oldu şu an yok 3 aya kadar sürdü. Zamanla azalıyor damakları ve tükürük bezleri geliştiği için normal yabi endişe etme
haticed_ elif5750 Tugba0133 ozgmlym UmayNaz2019 Nyr195 isilkaraagac Ben de reflüsü vardı ilacı bıraktırdı doktor gerek yok artık diye. Heralde dedim reflüden kaynaklanıyor . Tükürük bezleri geliştiği için normal bir süreç olmasına sevindim. Teşekkür ederim her birinize güzel anneler🥰🙏
Ladymom ZeynepinAnnesi19 4.5 aylık hala geçmedi 9 aya kadar sürebilirmiş. Ayrıca alerji varsa da tetiklermiş. Yüzünde de hafif egzama var. Takipteyiz şimdilik :/
yasemnugr06 haticed_ ya 3 aylık olacağız bitmedi köpük pamukçuğu var ben ona bağlamıştım ama sanırım çoğu bebek de var
haticed_ Srnygtkarabnr diş çıktığını düşünüyorsanız olabilir her çocukta farklı zamanda çıkabiliyormuş. Hatta çok nadir de olda dişli doğan bebekler bile oluyormuş.