arennehir etraftaa hic ev yokmu oralardan gelmistir gecenlerde gunduz bizimde oyle oldu evin icinden bi ses sanki arka odada birileri konusuyo hırsız girdi heralde dedim ama meger on tarafta sokakta birileri konusuyomus evimde 5. Kat yani zeminde degil olur oyle seyler kendinizi korkutmayın