arennehir Kızlar yatak odamın balkonunda çeşme yok gece saat 2 de bebegimi uyuturken o balkondan çeşme açıldı ve kovaya su konuldugunun sesini duydum sizce bu ne olablr yani biraz ürktüm ama kalkıp bakamadım bile
arennehir pinkooo_02 hayır zaten karsı tarafta bina bile yok alt katım bos ust katımda da aynı sekilde cesme yok
yadeyade27 arennehir yatak odan banyo ya yakın ise dğier komşulardan gelmiştir hani yatak oda ve banyo kapısı acık ise aşağı yukarı aksırsa duyulur gece ses daha çok gelir
Ardenaden arennehir wala bamain amcansinin evinde gece oldlu mu terlik sesi su sesi olurms halam yatir var bzm evdr derdi bi kadin var gbi surekli iler geri gder sip sip sip terlikle is islermis gece olunca ses var goruntu yokms