_Serenity16 sevo05 bir de işin garibi gecen tansiyonum düştü gibi başım döndü bacağımda yürüme güçlüğü oldu tuzlu ayran içtim falan gecmedi gibi sınra ölçtük normal cıktı o da beni endişelendirdi tansiyon cok hızlı düşüp yükselebilir mi?
sevo05 _Serenity16 işte ani değişiklikler oluyor sanırım duygu durumuna göre oda dengesizlik yapıyor. Tansiyon hastalarının devamlı yüksek olur demişti doktor.
izd Habibetlppp romatoloji.. bir de ıradan destek alabilirsiniz, romatizmal ağrılar, eklem ağrıları vs konusu da uzman alandır.
_Serenity16 sevo05 14 8 falan oluyor sakinleştirici birşeyler yapıyorlar ne olduğunu bilmiyorum ama bütün vücudumu halsiz yapıyor serumddan sonra.
bunemeselaa sevo05 merhaba bende aynı şikayetlerle uğraşıyorum 1 senedir , artık acil korkum oldu kötüleştiğimde gidemiyorum bacaklarım boşalıyor iki üç kez gittiğimde avil yaptılar bana hiç gelmedi çok kötü yaptı ataklarım tavan oldu
Papatya-eylul88 sevo05 2 aydir sezeryan dikişimin uzeri sol tarafim agriyor,acıyor ne ararsannn😃3 kere dr.gittim bisey yok diyolar🤷🏻♀️neden bu kadar aciyor o zman 7×24🤌🏻
_Serenity16 sevo05 evet beni de mahvediyor kulaklarım da dolgunluk yanma nefes alamama sizde nasıl oluyor
_Serenity16 sevo05 ben emzirmeyi bıraktığım gibi başladım evet faydası oluyor mesela şöyle kaslar gevsediği icin birseye kaygılansan bile vücut tepki vermiyor ama ilaçlar hemen etkiisni göstermiyor bir aydan sonra bir de tabi stres ve üzüntüden kaçınmak lazım yine