sevo05 ah keskee daha kötü oldu herşey panik atağım var ilaç kullanıyorum 1 aydır geçenlerde yine gecirdim acillik oldum böyle resmen yürüyemiyorum o an bütün bedenim iflas ediyor sanki cok kötü yasıyorum sonra sakinleştirici serum takıyorlar geciyor ama o an gecmicel gibi geliyor. Şuanda da mesela yine bakıyordum google a tansiyonum mu düsüyo başım ensem ağrıyor diye. Yemek yaptım sıcak olduğu içim hemen tansiyonum etkiliyo atıyorum duşa girdim tansiyonumu etkiliyo artık birsey yapmaya korkar oldum